8:30 Sortida de LaTramunUCI des de Sant Esteve de Bas
8:30 Sortida de LaTramunXCC des del Fang
En la seva vintena edició el recorregut es renova un cop més, aquest any torna la pujada a Xenacs que havia estat un clàssic en anys anteriors per saltar després altra cop a la Vall d’en Bas i enfilar-nos a coll d’Úria superant primer un pujada de corriol molt exigent fins al coll de la Miranda.
De Coll d’Úria, una primera pujada de pista trencada i després un puja i baixa a través d’un fageda excepcional, s’arriba a la Salut. Des d’allà, a través del pla d’Armadans, a les Roques Encantades i amb un descens entre fullaraca i camins robats a la pendent, fins a Coll de Condreu.
Tres quilòmetres de corriols trencats sota el single del Far, ens porta a un descens inèdit de 8km i 600m de desnivell marca Fidel Freixes, passant per Sant Martí Sacalm a la comarca de la Selva, fins arribar a l’Hostal del Fang, abans però una remuntada de 1,5 km més per fer un últim descens corrioler amb un tram final exigent.
Allà l’avituallament principal i punt de tall on s’inicia també la cursa XCC. Pujada cap al puig Elena per un recorregut totalment renovat per baixar els singles de Sant Roc per un descens tècnic i pedregós.
Després de creuar la carretera de les Serres, els desnivells ja no espanten, però el tram final no dona treva i els corriols , al peu de St Grau que porten a Girona, faran feixuc el camí quan ja es porten tants quilòmetres a les cames.
Dissabte a la tarda durant el Briefing: entre les 17:00 i 20:00 en Girona-Fontajau
Diumenge
LaTramun a la Sortida a Sant Esteve de Bas entre les 7:15 i les 8:00.
LaTramunXCC al Fang entre les 7:30 i les 8:00
Recollida juntament amb el dorsal de la bossa amb obsequis i el mallot de LaTramun. Podrà recollir el dorsal qualsevol persona inscrita.
8:30 Sortida de LaTramunUCI des de Sant Esteve de Bas
8:30 Sortida de LaTramunXCC des del Fang
La organització habilita un servei per transportar les bicicletes des de Girona fins a Hostalets i al Fang. Qui ho desitgi podrà deixar una bossa amb les seves pertinences per portar-les de la sortida fins a Girona.
6:30 Sortida del transport de Girona a Sant Esteve de Bas pels participants a LaTramunUCI.
6:45 Sortida del transport de Girona a L’hostal de Fang pels participants a LaTramunXCC.
Cal respectar les indicacions de l’organització així com la normativa publicada en aquesta Web, en especial al que fa referència al medi ambient. Control de pas i tancament de cursa a les 13:30 a l’Hostal del Fang (Km 35 aprox). Hi ha un total de 7 avituallaments amb líquid i sòlid (Xiondries, Melons, plàtans, barretes…)
Hi haurà zones habilitades per aparcar tan a Girona com a Sant Esteve de Bas i a l’Hostal del Fang. Només cal seguir les instruccions de la organització.
Cal posar en coneixement de l’organitazació els casos d’abandonament o accident. Hi ha un protocol d’evacuació en cas d’accident. En el dorsal hi trobareu el telèfon per contactar en cas d’accident.
Gratuït per tots els participants.
A càrrec de l’escola EUSES.
Els corredors disposaran de les instal·lacions del pavelló
Mànegues a l’arribada pel rentat
Es transportaran les bicicletes i els participants fins a la Sortida.
Tots els corredors podran conèixer el seu temps de cursa i els parcials a cada punt de control
Sis avituallaments sòlids i dos de líquids.